به به. آدم اراده کنه واقعا می تونه :p . دیروز گفتم بعد امتحان برم سراغ نیترو. خدا رو شکر همه چیز جور شد تا 1 ساعت پیش هم داشتم تست می زدم.
این تست بیشتر تست آن کور هست که متخصصش جناب شهریار عزیز هست . آن کور 4800 دما -36 درجه . SF3D پات ! که واقعا مرده ! ! مرررررد! کف کردم ! تا یه کم نیترو می ریختم فرت می رفت تا 80- 90- 100- ! فقط یه کم ! یه صدای وحشت ناکی هم یم داد موقه ای که گرسنش می شد!!! جدی میگم !
1922
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هیچ ادونس تایمنگی به کار نبردم .
یه سوال از شهریار عزیز :
شهریار جان شما که واری یه توضیحی در باره ولتاژ بخشی که وقتی un کور رو اور می کنیم , بده !
کلا من هر چی زور زدم نشد 4955 رو استیبل کنم البته حس می کردم دما بالاست!
5086 هم که رفت تو لود ویندوز بعد کلا سیستم ترکید!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
680 رو هم باش تست زدم که مین سوختبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید یه تست 5.6 پای پاس کردم باش بعد فرت ریق رحمت رو سر کشانیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید . شهریار مین برسون
مر30.








پاسخ با نقل قول
Bookmarks